Uşak Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından Musiki Derneği ve Uşak Kent Orkestrası iş birliğiyle düzenlenen konser, Atapark’ta yoğun katılımla gerçekleştirildi. Şef Engin Büyükarslan’ın yönetimindeki konser, müzikseverlere keyifli bir yaz akşamı yaşattı. Atapark’ı dolduran vatandaşlar, seslendirilen eserlerle müzik dolu bir gece geçirdi. Konser boyunca sahnelenen performanslar büyük beğeni toplarken, katılımcılar zaman zaman eserlere eşlik ederek etkinliğe renk kattı.
Atapark’ta Müzik Dolu Gece: Uşaklılar Konserde Buluştu
Uşak Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından, Musiki Derneği ve Uşak Kent Orkestrası iş birliğiyle düzenlenen konser, Atapark’ta sanatseverleri bir araya getirdi. Şef Engin Büyükarslan yönetiminde gerçekleştirilen etkinlikte unutulmaz anlar yaşandı.
Bunlar da ilginizi çekebilir