Uşak Belediyesi’nin çevre bilincini artırmak ve geri dönüşüm farkındalığını güçlendirmek amacıyla düzenlediği Atık Pil Toplama Kampanyası sonuçlandı. Kampanya kapsamında en fazla atık pil toplayan öğrenciler, düzenlenen törenle bisikletlerine kavuştu. Ödül törenine Uşak Belediye Başkan Vekili Av. Hatice Terekeci Özkan ile Belediye Başkan Yardımcısı Reyhan Aydın katıldı. Çevreye duyarlı davranışlarıyla örnek olan öğrenciler, topladıkları atık piller sayesinde hem doğanın korunmasına katkı sağladı hem de ödüllerini alma mutluluğu yaşadı.
Çevre Kahramanları Ödüllendirildi, Atık Piller Bisiklete Dönüştü
Uşak Belediyesi tarafından düzenlenen Atık Pil Toplama Kampanyası kapsamında en fazla atık pil toplayan öğrenciler bisikletle ödüllendirildi. Düzenlenen törende çevre bilincinin önemine dikkat çekildi.
Bunlar da ilginizi çekebilir