Manşet

Çölyak ve PKU Hastaları Bir Araya Geldi, Sorunlar Masaya Yatırıldı

Uşak Çölyak PKU El Ele Derneği tarafından düzenlenen etkinlikte çölyak ve PKU hastalarının yaşadığı sorunlar ele alındı. Uşak Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Erçetin de programa katılarak vatandaşların taleplerini dinledi.

Uşak Çölyak PKU El Ele Derneği tarafından düzenlenen etkinlikte, çölyak ve fenilketonüri (PKU) hastalarının karşılaştığı sorunlar ve çözüm önerileri değerlendirildi. Programa katılan Uşak Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Erçetin, özel beslenme gereksinimi bulunan bireylerin yaşadığı zorlukları dinleyerek görüş alışverişinde bulundu.

Etkinlikte, özellikle glutensiz ve özel diyet ürünlerine erişim konusunda yaşanan sıkıntılar gündeme gelirken, dernek üyeleri günlük yaşamda karşılaştıkları sorunları paylaşma fırsatı buldu. Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Erçetin’in katılımı, dernek üyeleri tarafından memnuniyetle karşılandı.

Uşak Çölyak PKU El Ele Derneği yetkilileri, etkinliğe destek veren kişi ve kurumlara teşekkür ederek, toplumda çölyak ve PKU hastalıklarına yönelik farkındalığın artırılmasının önemine dikkat çekti. Dernek tarafından yapılan açıklamada, etkinliğe katkı sunan Selahattin Alten, Recep Özen ve organizasyonda emeği geçen tüm üyelere teşekkür edildi.

Dernek yetkilileri, çölyak ve PKU hastalarının yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların devam edeceğini belirterek, kamu kurumları ve sivil toplum kuruluşlarıyla iş birliğinin önemine vurgu yaptı.