Uşak Belediyesi, kent genelindeki yol, kaldırım ve refüjlerde bulunan peyzaj ağaçlarıyla ilgili vatandaşlara önemli bir uyarıda bulundu. Belediyeden yapılan açıklamaya göre süs eriği, süs elması, akasya, katalpa ve benzeri peyzaj ağaçlarında görülen zararlılarla mücadele amacıyla düzenli olarak zirai ilaçlama çalışması yapılıyor.
Bu nedenle söz konusu ağaçlarda bulunan meyvelerin tüketilmesinin sağlık açısından risk oluşturabileceği belirtildi. Vatandaşlardan, özellikle yol kenarlarında, kaldırımlarda ve refüjlerde bulunan bu ağaçlardaki meyveleri toplamamaları ve tüketmemeleri istendi.
Uşak Belediyesi, ilaçlama çalışmalarının halk sağlığı ve kent estetiği açısından sürdürüldüğünü ifade ederken, vatandaşların yapılan uyarıları dikkate almasının önemli olduğunu bildirdi.