Uşak Gençlik Merkezi, Diyabet Derneği ve Uşak İl Sağlık Müdürlüğü iş birliğiyle düzenlenen tanışma kahvaltısında yeni tanı almış diyabetli çocuklar ve aileleri ağırlandı. Samimi bir ortamda gerçekleştirilen etkinlikte, ailelere diyabet süreciyle ilgili önemli bilgiler verilirken, çocukların sosyal hayata daha aktif katılım sağlamalarına yönelik çalışmalar hakkında da bilgilendirme yapıldı.
Diyabetli Çocuklar ve Aileleri Gençlik Merkezi’nde Buluştu
Uşak’ta Diyabet Derneği, İl Sağlık Müdürlüğü ve Gençlik Merkezi iş birliğiyle düzenlenen tanışma kahvaltısında, yeni tanı almış diyabetli çocuklar ve aileleri bir araya geldi. Etkinlikte hem bilgilendirme yapıldı hem de çocuklar keyifli vakit geçirdi.
Bunlar da ilginizi çekebilir