Uşak Organize Sanayi Bölgesi’nde üretim yapan Muratbey peynirleri, WorldFood İstanbul 2024’te yerini alarak dikkatleri ürünlerine çekiyor. Türkiye’de özel peynirler kategorisinin lideri olan, WorldFood İstanbul’da bulunmaktan heyecan duyuyoruz ifadelerini paylaşan Muratbey Peynirleri, “Peynire doyasım var” dedirten zengin inovatif ürün çeşitleriyle bu büyük organizasyonda dikkatleri peynirlerine çekerek, zengin inovatif ürün çeşitleriyle geçen yıl olduğu gibi bu yıl da bu büyük organizasyonda yerini aldı. 3-6 Eylül tarihlerinde

TÜYAP’ta kapılarını açan fuarda, Türkiye ve Avrasya’nın gıda sektöründe lider ve iş birliği platformu WorldFood İstanbul, 2024 yılında da katılımcıları yurt dışından gelen alıcılar ile buluşturmak için hazırlıklarını tüm hızıyla tamamladı.
Gıda Sektörünün Buluşma Noktası: WorldFood İstanbul

Gıda ve gıda teknolojileri sektörünün trendlerine ve gelişimine yön veren, yöresel lezzetlerin tanıtımına çok önemli katkı sunan, en yeni ürünleri yerli ve yabancı ziyaretçileriyle buluşturan, sektörün bölgeye ve dünyaya açılan kapısı olan Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı WorldFood İstanbul 32. Kez düzenleniyor. Perakende zincirleri, içecek, süt ve süt ürünleri, et ve tavuk ürünleri, yaş sebze, meyve, deniz ürünleri, dondurulmuş ürünler, temel gıdalar ve yağlar, şekerli mamuller, unlu mamuller, hububat ve kuruyemiş gibi başlıklarda uzmanlaşmış pek çok marka ve üretici WorldFood İstanbul Fuarı’nda yer alacak. Gıda sektörünün en önemli fuarlarından biri olarak ön plana çıkan WorldFood İstanbul, sektöre yön veren isimlerin katılımları, ses getirecek etkinlikler, ziyaretçilerle ilk kez buluşacak yeni ürünler ve geniş katılımcı profili ile önemli bir görev üstleniyor.

15.01.2025 15.01.2025

Uşak’ta Organize Sanayi Bölgesi’nde üretim yapan Muratbey Peynirleri, 1965 yılında Eminönü’nde küçük bir peynirci dükkânıyla peynir sektörüne adım atarak, 1992 yılında ilk üretim tesisini açtı. Doğal sütün verdiği lezzet ve Muratbey’in inovatif kimliği bir araya geldiğinde ortaya çıkan kaliteli ve benzersiz ürünler sadece Türkiye’nin değil ürünlerimizi ulaştırdığımız birçok ülkenin de peynir anlayışını değiştirdi. Muratbey, “Özel Peynirler” kategorisinde Türkiye Pazar lideri oldu. Nielsen’in 2017-2018 verilerine göre en yakın rakibinin iki katından fazla tonaj payına sahip olan Muratbey, son iki yıldır yüksek büyüme gösteren tek kategori olan “Özel Peynirler” kategorisinde liderliğini koruyor. Muratbey'de geleneksel lezzette peynirler modern teknolojiyle buluşurken, yerel özellikler korunmuş, büyük işletme peynirciliğinin tekdüzelik riskinden kaçınılmıştır. Muratbey, modern teknoloji ile kaliteli ürünler üretirken tüketicinin lezzet beklentisini unutmamış 'Lezzet diye bir şey var!' iddiasını alanında kanıtlamıştır.

2008 yılında yurtdışına açılan ve 60’a yakın ülkede marka tescili alan Muratbey, Türk peynirlerini dünya pazarında gururla temsil etmektedir. Başta ABD olmak üzere Avrupa Birliği ülkeleri, İngiltere, Yeni Zelanda, Çin, Türki Cumhuriyetler, Ortadoğu, Afrika, Uzak Doğu ve Balkan ülkeleri gibi farklı coğrafyalarda birçok ülkeye ihracat yapan Muratbey, pek çok ürün çeşidiyle dünya sofralarında Türk peynirini tanıtmaktadır. 300’ün üzerinde ürün çeşidi ile Muratbey; 35 bin metrekare kapalı alana sahip üretim tesisi, yaklaşık 400 çalışanı ve günde 700 ton süt işleme kapasitesi ile Türkiye çapında 50 bini aşkın satış noktasına, dünya çapında 5 kıtaya ulaşmakta ve daha fazla sayıdaki insanın sağlıklı sütle üretilmiş sağlıklı ürünler tüketmesini sağlamayı amaçlamaktadır. Çevreye saygılı bir üretim gerçekleştiren Muratbey, enerji tasarrufu ve üretimde sıfır kimyasal atık hedefi için çaba göstermekte ve sadece ürün değil geliştirdiği teknolojik projelerle de sektöründe öncü ve örnek olma rolünü devam ettirmektedir. Aynı zamanda Sürdürülebilir Gıda Platformu üyesi olan Muratbey, “Sürdürülebilir Gelecek İçin Sürdürülebilir Gıda” ilkesi doğrultusunda bütüncül bir yaklaşımla çalışmalarını yürütüyor.