Kula Belediye Başkanı Hikmet Dönmez, Kent Meydanı’nda hizmet veren Kızılay Kan Bağış Merkezi’ni ziyaret ederek kan bağışında bulundu. Kan bağışının sağlık sisteminin sürdürülebilirliği ve acil durumlarda ihtiyaç duyulan kan stoklarının korunması açısından büyük önem taşıdığını belirten Dönmez, vatandaşların bu konuda duyarlı davranmasının hayat kurtardığını söyledi.
Ödül törenine Kızılay Kula Temsilcisi Mustafa Sepet de katılırken, kan bağışı konusunda gösterdikleri duyarlılık nedeniyle bağışçılara teşekkür edildi. Program, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.