Manşet

Sağlıklı Hayat Saatleri’nde Etkili İletişim Konuşuldu

Uşak İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yürütülen Sağlıklı Hayat Saatleri Projesi kapsamında düzenlenen “İletişim Becerileri: Geçinmeye Gönlünüz Var Mı?” semineri, sağlık çalışanları ve vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.

Uşak İl Sağlık Müdürlüğü’nün toplum sağlığını geliştirmeye yönelik sürdürdüğü Sağlıklı Hayat Saatleri Projesi kapsamında bir eğitim programı daha düzenlendi. Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesi Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen etkinlikte, iletişim becerilerinin bireysel ve toplumsal yaşam üzerindeki etkileri ele alındı. Programda Psikolog Pınar Küçük tarafından “İletişim Becerileri: Geçinmeye Gönlünüz Var Mı?” başlıklı sunum gerçekleştirildi. Seminere sağlık çalışanlarının yanı sıra çok sayıda vatandaş da katılım sağladı.

Sunumda etkili iletişimin temel unsurları, sağlıklı ilişkilerin kurulmasında iletişimin rolü ve günlük yaşamda karşılaşılan iletişim sorunlarının çözüm yolları hakkında bilgiler paylaşıldı. Katılımcılar, seminer boyunca iletişim becerilerini geliştirmeye yönelik önemli bilgiler edinme fırsatı buldu.