Uşak'ın Eşme ilçesinde eğitim faaliyetlerini sürdüren Saraycık İlkokulu ve Ortaokulu, Uşak İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen "Uşak Maarifin İzinde Eğitimde İyi Örnekler" final programında elde ettiği başarıyla dikkat çekti. Okul, hazırladığı iki farklı projeyle ödül alarak önemli bir başarıya imza attı.
Düzenlenen ödül töreninde, "Aşıklar Şehrinin Genç Aşıkları" projesiyle öğretmenler Mehtap Şenyüz, Sümeyye Yalçınkaya ve Merve Bilim Gür ödüle layık görüldü. Bir diğer ödül ise "Faselyalar Arılara, Arılar Yeşil Vatana" projesiyle okul yöneticileri ve öğretmenler Şeyma Yalçın, Zühal Oral, Ayşegül Pür, Selin Yıldız ve Hayri Ünal'a verildi.