U18 Kız Milli Voleybol Takımı, 19-23 Haziran tarihleri arasında Arnavutluk'un ev sahipliğinde düzenlenen uluslararası şampiyonadaki ikinci maçında Bulgaristan ile karşı karşıya geldi. Milliler, mücadeleden 3-1 mağlup ayrılarak turnuvadaki ilk yenilgisini yaşadı.
Karşılaşmanın ilk iki setinde rakibine üstünlük kurmakta zorlanan ay-yıldızlı ekip, setleri 25-17 ve 25-20 kaybetti. Üçüncü sette toparlanan millilerimiz 25-22'lik skorla umutlanırken, çekişmeli geçen dördüncü seti 25-23 kaybedince mücadele Bulgaristan'ın 3-1 üstünlüğüyle sona erdi. (Kaynak: TVF)