Manşet

Uşaklı Öğrenciler RoboFutbol'da Ödüle Uzandı

GençTek 2026 Kapanış Programı kapsamında düzenlenen RoboFutbol etkinliğinde dereceye giren Uşaklı öğrenciler ödüllerine kavuştu. Teknoloji ve robotik alanındaki başarılarıyla dikkat çeken öğrenciler, emeklerinin karşılığını alırken öğretmenleri de katkılarından dolayı teşekkürle anıldı.

Uşak'ta gençlerin teknolojiye olan ilgisini artırmak ve üretken bireyler olarak yetişmelerini desteklemek amacıyla yürütülen GençTek 2026 programı kapsamında düzenlenen RoboFutbol etkinliğinde derece elde eden öğrenciler ödüllendirildi. Kapanış programında gerçekleştirilen ödül töreninde Fevzi Çakmak Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencisi Zahide Erik ile Azranur Altınbaş ve Sultan Halil Yiğit Teknik ve Mesleki Anadolu Lisesi öğrencisi Cemile Bozkurt başarılarıyla öne çıkan isimler arasında yer aldı.

Etkinlikte konuşan yetkililer, öğrencilerin teknolojiye olan ilgileri, ortaya koydukları projeler ve gösterdikleri azmin gelecek adına umut verici olduğunu belirterek gençleri tebrik etti. Öğrencilerin hazırlık sürecinde rehberlik görevini üstlenen Sultan Halil Yiğit Teknik ve Mesleki Anadolu Lisesi Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Çağıl Söyler ile Fevzi Çakmak Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi Fizik Öğretmeni Serdar Somak'a da özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür edildi.

GençTek 2026 kapsamında gerçekleştirilen RoboFutbol etkinliği, öğrencilerin robotik kodlama, problem çözme ve takım çalışması becerilerini geliştirmelerine katkı sağlarken, Uşak'ta teknoloji alanında yetişen genç yeteneklerin de ortaya çıkmasına fırsat sundu. Program sonunda öğrencilere başarılarının devamı temennisinde bulunulurken, geleceğin teknolojilerini üretecek gençlerle gurur duyulduğu vurgulandı.