Uşak Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü, bağımlılıkla mücadele konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla eğitim çalışmalarını sürdürüyor. Aile Eğitim Programı kapsamında ve Ulusal İş Günü Projesi çerçevesinde gerçekleştirilen seminerde, çalışan personele “Madde Bağımlılığı ile Mücadele” konusunda eğitim verildi. Seminerde bağımlılığın bireyler, aileler ve toplum üzerindeki etkileri ele alınırken, bağımlılığın önlenmesinde erken farkındalığın ve doğru bilgilendirmenin önemi vurgulandı. Katılımcılara, bağımlılıkla mücadelede izlenebilecek yöntemler ve destek mekanizmaları hakkında bilgiler aktarıldı.
Uşak’ta Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Düzenlendi
Uşak Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü tarafından Aile Eğitim Programı kapsamında gerçekleştirilen seminerde, çalışan personele yasaklı madde bağımlılığıyla mücadele konusunda bilgilendirme yapıldı. Programda bağımlılıkla mücadelede ailelerin rolüne dikkat çekildi.
Bunlar da ilginizi çekebilir