AK Parti Uşak Milletvekili Dr. İsmail Güneş, Uşak Üniversitesi’nde görev yapan daire başkanları ve şube müdürlerini Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde ağırladı. Gerçekleşen ziyarette üniversitenin çalışmaları, yükseköğretim alanındaki gelişmeler ve Uşak’ın eğitim gündemine ilişkin değerlendirmelerde bulunuldu.
Gazi Meclis’te gerçekleşen buluşmada Uşak Üniversitesi yöneticileriyle bir süre sohbet eden Milletvekili Güneş, üniversitelerin şehirlerin sosyal, kültürel ve ekonomik gelişimindeki önemine dikkat çekti. Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.
TBMM’de düzenlenen programa Uşak Üniversitesi yöneticilerinden Prof. Dr. Tahir Gönen, Ramazan Şahin, Süleyman Demirhan, Ahmet Altuğ, Faruk Alabay ve Mehmet Aytemir katıldı. Ziyaretin ardından açıklama yapan AK Parti Uşak Milletvekili Dr. İsmail Güneş, "Uşak Üniversitemizin daire başkanları ve şube müdürleri Prof. Dr. Tahir Gönen, Ramazan Şahin, Süleyman Demirhan, Ahmet Altuğ, Faruk Alabay ve Mehmet Aytemir’i Gazi Meclisimizde misafir ettik. Nazik ziyaretleri ve samimi sohbetleri dolayısıyla kendilerine teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum" diye konuştu.




