Madencilik Sektörü Acil Durum Tatbikatı Yapıldı Madencilik Sektörü Acil Durum Tatbikatı Yapıldı
Türk Telekom’un müşteri deneyimi şirketi AssisTT, Brandon Hall Group tarafından düzenlenen 2021 Brandon Hall Group HCM Excellence Ödülleri’nde Çağrı Merkezi Okulu programıyla “En iyi Beceri ve Yetkinlik Gelişimi Programı” kategorisinde altın ödül almaya hak kazandı. AssisTT, bu ödülle sektör deneyimini gençlere aktarmak adına kurduğu Çağrı Merkezi Okulu programının başarısını bir kez daha tescilledi.  Kurumsal firmalara eğitim teknolojileri konusunda danışmanlık hizmeti veren ve dünya çapındaki yaklaşık 10 bin müşterisinin eğitim stratejilerini yönlendiren Brandon Hall Group’un gerçekleştirdiği Brandon Hall Group HCM Mükemmellik Ödülleri, online platformda yapılan etkinlikle açıklandı. İnsan odaklı çalışma anlayışıyla çağrı merkezi sektöründe müşteri deneyimini zenginleştiren AssisTT, sektöre yetkin insan kaynağı yetiştirmeyi amaçlayan Çağrı Merkezi Okulu programıyla “En iyi Beceri ve Yetkinlik Gelişimi Programı” kategorisinde altın ödül aldı. “Sektörel deneyimimizi ve bilgi birikimimizi paylaşmanın sosyal sorumluluğumuz olduğuna inanıyoruz” Ödül ile ilgili açıklama yapan AssisTT İnsan Kaynakları ve İdari İşler Genel Müdür Yardımcısı Ömer Faruk Tüfekçi, “Sektörün lider oyuncusu olarak nitelikli ve yetkin insan kaynağı yetiştirmek bizim en önemli gündem maddelerimizden biri. Hem çağrı merkezi sektörüne katkıda bulunmak hem de öğrencilerin profesyonel iş hayatına geçişini kolaylaştırmak amacıyla hayata geçirdiğimiz Çağrı Merkezi Okulu projemizin uluslararası alanda faaliyet gösteren böylesi prestijli kurumlar tarafından takdir edilmesi bizim için çok kıymetli. Sektörel deneyimimizi ve bilgi birikimimizi paylaşmanın sosyal sorumluluğumuz olduğuna inanarak hayata geçirdiğimiz Çağrı Merkezi Okulumuzun kapılarını bu sektörde kariyer hedefleyen herkese açtık. Çağrı Merkezi Bölümü öğrencileri başta olmak üzere gençlere ulaşmak adına üniversitelerle de iş birliği yapıyoruz. Şu ana kadar Sivas Cumhuriyet, Samsun Ondokuz Mayıs, Düzce, Uludağ ve Selçuk Üniversiteleriyle iş birliği protokolleri yaptık. Önümüzdeki dönemde de iş birliği yaptığımız üniversite sayısını arttırarak daha çok gence ulaşmayı hedefliyoruz. Çağrı Merkezi Okulumuz’da eğitim alan öğrencilere teorik eğitim yanında staj ve iş fırsatlarında öncelik de sunuyoruz” dedi. Çağrı Merkezi Okulu sektöre ilgi duyan herkese açık Sektörde bir ilke imza atarak Ekim 2019’da Çağrı Merkezi Okulu’nu hayata geçiren AssisTT, sektör profesyonellerine, Çağrı Merkezi Bölümü öğrencilerine ve bu alana ilgi duyan herkese uzman eğitmenler vasıtasıyla eğitim desteği veriyor. Sınıf içi eğitimlerle başlayan Çağrı Merkezi Okulu, pandemi süreciyle dijital ortama taşındı. Program kapsamında eğitim temel ve ileri seviye olarak iki seviyede veriliyor. AssisTT Hakkında Kasım 2007’de yüzde yüz Türk Telekom iştiraki olarak kurulan AssisTT; satış-pazarlama, yüz yüze hizmet, sosyal medya yönetimi ve gelir yönetimi alanlarında çok kanallı müşteri deneyimi çözümleri sunmaktadır. Türkiye genelinde 14 bine yakın çalışanıyla hizmet veren AssisTT, telekomünikasyon sektöründeki 15 yıla yaklaşan tecrübesinin yanı sıra, sektörlere özel teknolojik çözümleriyle müşterilerine katma değer yaratarak eşsiz bir deneyim yaşatmayı hedeflemektedir.

Editör: Uşak Haber Gazetesi