Geçtiğimiz günlerde geçirdiği beyin ameliyatı nedeniyle tedavi gören Uşak Belediyesi Özel Kalem Müdürü Ahmet Kurtuluş'tan sevindirici haber geldi. Sosyal medya hesabından paylaşım yapan Kurtuluş, ameliyatının başarıyla tamamlandığını duyurdu.

Zorlu bir süreci geride bıraktığını ifade eden Ahmet Kurtuluş, bu süreçte kendisini arayan, soran, dua eden ve destek mesajları gönderen herkese teşekkür etti. Gösterilen ilgi ve desteğin kendisi için büyük moral kaynağı olduğunu belirten Kurtuluş, yaşadığı sürecin hayatın değerini bir kez daha hatırlattığını söyledi.

Ailesinin ve dostlarının desteğini her an yanında hissettiğini ifade eden Kurtuluş, sağlığın kıymetini yeniden anladığını dile getirdi. Paylaşımında duygusal ifadelere de yer veren Kurtuluş, soyadına gönderme yaparak, "Soyadımız Kurtuluş... Çok şükür, bu ameliyattan da kurtuluşla çıktık." sözleriyle sağlık durumunun iyi olduğunu paylaştı. Tedavi sürecinin bundan sonraki bölümünde dinlenmeye ve iyileşmeye odaklanacağını belirten Kurtuluş, sevdikleriyle birlikte güzel günlere kavuşmayı umut ettiğini ifade etti.

Ahmet Kurtuluş'un paylaşımı, kısa sürede çok sayıda geçmiş olsun mesajı ve iyi dilekle karşılık bulurken, sevenleri başarılı geçen ameliyatın ardından en kısa sürede sağlığına kavuşmasını temenni etti.

Muhabir: Haber Merkezi