BİYOMEDİKAL TÜKETİM,LABORATUVAR VE DİŞ SARF ALIMI

Biyomedikal Tüketim,Laboratuvar ve Diş Sarf Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası (İKN)

:

2025/2266120

1- İdarenin

1.1. Adı

:

UŞAK İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ

1.2. Adresi

:

Cumhuriyet Mahallesi Bahçeli Sokak No:12 64100 MERKEZ/UŞAK

1.3. Telefon numarası

:

02762270034

1.4. İhale dokümanının görülebileceği ve indirilebileceği internet sayfası

:

https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2- İhalenin

2.1. Tarih ve Saati

:

19.01.2026 - 10:00

2.2. Yapılacağı (e-tekliflerin açılacağı) adres

:

Uşak İl Sağlık Müdürlüğü Toplantı Salonu, Cumhuriyet Mah. Bahçeli Sk. No:12 Merkez/UŞAK


3- İhale konusu mal alımının

3.1. Adı

:

Biyomedikal Tüketim,Laboratuvar ve Diş Sarf Alımı

3.2. Niteliği, türü ve miktarı

:

177 Kalem Biyomedikal Tüketim,Laboratuvar ve Diş Sarf Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.

3.3. Yapılacağı/teslim edileceği yer

:

Uşak İl Sağlık Müdürlüğü Ambarı, Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesi Ambarı, Eşme Devlet Hastanesi Ambarı, Banaz Devlet Hastanesi Ambarı, Sivaslı İlçe Devlet Hastanesi Ambarı ve Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Ambarı

3.4. Süresi/teslim tarihi

:

Malzemeler Dağıtım Listesinde belirtilen sağlık tesislerinin depolarına teslim edilecektir. Dağıtım listesinde değişiklik yapılabileceği gibi diğer sağlık tesislerinin ihtiyacı olması durumunda dağıtım listesine eklenebilecek ve iş artışı yapılarak veya toplam miktar üzerinden diğer sağlık tesislerine de teslimat istenebilecektir. Malzemeler işe başlama tarihinden itibaren, sözleşme süresince, ilgili İdare/Hastanelerin vereceği siparişlere takiben 15 (onbeş) gün içerisinde 2(iki) parti halinde teslim edilecektir. İlgili firma sözleşmenin süresinin bitmesine 15 gün kala idare tarafından sipariş çekilmesini beklemeden ilgili ambara malzeme teslimini yapacaktır.

3.5. İşe başlama tarihi

:

Sözleşmenin imzalanmasına müteakip işe başlanacaktır.


4- Katılım ve yeterlik kriterleri:
4.1. Katılım ve yeterlik kriterlerine ilişkin istekliler tarafından e-teklif kapsamında sunulması gereken bilgi ve belgeler ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgi ve belgelere aşağıda yer verilmiştir:
4.1.1. Teklif mektubu.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olunduğunu gösteren bilgi ve belgeler:
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.2.2. Vekâleten ihaleye katılma halinde vekile ilişkin bilgi ve belgeler.
4.1.3. Geçici teminat.
4.1.4 İsteklinin iş ortaklığı olması halinde iş ortaklığı beyannamesi.
4.1.5. Yerli malı teklif edenler lehine fiyat avantajından yararlanmak isteyen istekliler tarafından sunulacak yerli malı belgesi

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:

Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin bilgi, belge veya kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin bilgi ve belgeler ile bunların taşıması gereken kriterler:

4.3.1 İhale konusu işin ya da malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince sicil, izin, ruhsat, faaliyet belgesi vb. belgeler:

T.C. İlaç Ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası veya ÜTS (TITUBB veya ÜRÜN TAKİP SİSTEMİ) kayıt belgesi

4.3.2. Numune sunulması ve demonstrasyon yapılması istenmektedir.



5- Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6- İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7- İhaleye teklif verecek olanların, EKAP hesabına giriş yaparak ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8-Teklifler, EKAP üzerinden teklif mektubu ile ihaleye katılım belgesi ve diğer ekler kullanılarak hazırlanacak ve e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9- İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde vereceklerdir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekliyle birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10- Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11- İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12- Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13- Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (YüzElli) takvim günüdür.

14- Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15- Diğer hususlar:

Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr Basın No ILN02369675