Kadıköy Belediye Başkanı Mesut Kösedağı, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’ı makamında ziyaret etti. Kulüp binasında gerçekleşen buluşmada Başkan Vekili Barış Göktürk ile Yönetim Kurulu Üyeleri Nihat Özbağı, Fatih Öztürk ve Savaş Adalet de yer aldı. Ziyarette ayrıca Futbol Direktörü Oğuz Çetin de hazır bulundu. Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede kulüp ve Kadıköy ile ilgili çeşitli konuların ele alındığı öğrenildi.
Atatürk Portresi Hediye Etti
Ziyaretin sonunda Kadıköy Belediye Başkanı Mesut Kösedağı, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım’a Atatürk portresi hediye etti. Karşılıklı iyi dileklerin iletildiği buluşma, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi. Kadıköy Belediyesi ile Fenerbahçe Spor Kulübü arasındaki iş birliği ve iletişimin güçlenmesine katkı sağlayan ziyaret, camiada da memnuniyetle karşılandı. (Kaynak: Fenerbahce.org)





