Kula Belediye Başkanı Hikmet Dönmez, Kent Meydanı’nda hizmet veren Kızılay Kan Bağış Merkezi’ni ziyaret ederek kan bağışında bulundu. Kan bağışının sağlık sisteminin sürdürülebilirliği ve acil durumlarda ihtiyaç duyulan kan stoklarının korunması açısından büyük önem taşıdığını belirten Dönmez, vatandaşların bu konuda duyarlı davranmasının hayat kurtardığını söyledi.
Kan bağışının toplumsal dayanışmanın en güzel örneklerinden biri olduğunu vurgulayan Başkan Dönmez, sağlığı uygun olan tüm vatandaşları düzenli olarak kan bağışında bulunmaya davet etti. Program kapsamında uzun yıllardır gönüllü kan bağışında bulunan vatandaşlar da ödüllendirildi. 25’inci kez kan bağışında bulunan Turgay Sepet’e gümüş madalya verilirken, 45’inci kez bağış yapan İsmail Sepet’e ise altın madalya ve plaket takdim edildi.
Ödül törenine Kızılay Kula Temsilcisi Mustafa Sepet de katılırken, kan bağışı konusunda gösterdikleri duyarlılık nedeniyle bağışçılara teşekkür edildi. Program, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.



