Cumhurbaşkanlığı kararnamesiyle Adıyaman'ın Gerger ilçesine kaymakam olarak atanan Ulubey Kaymakamı İbrahim Coşkunarslan için ilçe muhtarları tarafından veda programı düzenlendi. Programa Belediye Başkanı Veli Koçlu, kurum amirleri, İl Genel Meclisi üyeleri ve çok sayıda muhtar katıldı. Görev yaptığı süre boyunca Ulubey'de birçok proje ve hizmetin hayata geçirilmesinde aktif rol üstlenen Kaymakam Coşkunarslan, veda programında yaptığı konuşmada muhtarlarla uyum içerisinde çalışmaktan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Ulubey 1-5Muhtarların vatandaşlarla kamu kurumları arasında önemli bir köprü görevi üstlendiğini belirten Coşkunarslan, görev süresi boyunca köylerin ve vatandaşların taleplerinin karşılanmasında muhtarların önemli katkılar sunduğunu ifade etti. Duygusal anların yaşandığı programda konuşan Coşkunarslan, "İlçemizde görev yaptığımız süre boyunca uyum ve iş birliği içerisinde çalıştığımız kıymetli muhtarlarımızın düzenlemiş olduğu bu anlamlı programdan dolayı teşekkür ediyorum. Ulubey'e ve hemşehrilerimize hizmet etme gayretiyle yürüttüğümüz süreçte gösterdikleri destek ve katkılar benim için çok kıymetlidir" dedi.

Kendisine gösterilen ilgi ve misafirperverliğin meslek hayatı boyunca unutamayacağı güzel bir hatıra olarak kalacağını belirten Coşkunarslan, tüm muhtarlara görevlerinde başarılar diledi. Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi.

Muhabir: HABER MERKEZİ