Uşak İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen kültürel ve sanatsal etkinlikler kapsamında sahne alacak olan Uşak Maarif Orkestrası, yıl boyunca hazırladığı repertuvarı sanatseverlerle buluşturacak. Toplam 32 öğretmenden oluşan orkestra, konser programında birbirinden seçkin 12 eseri seslendirecek. Öğretmen ve öğrencilerin sahne alacağı konser, 25 Haziran Perşembe akşamı Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek.
Gecede yalnızca öğretmenler değil, öğrenciler de sahnede olacak. 51 öğrenciden oluşan Uşak Maarif Öğrenci Orkestrası ve Korosu da seslendireceği 4 eserle programa renk katacak. Öğretmen ve öğrencilerin ortak emeğiyle hazırlanan konserin yoğun ilgi görmesi bekleniyor.
Uşak İl Milli Eğitim Müdürü Halil Yücel’in destekleriyle gerçekleştirilecek etkinlikte, eğitim camiasının sanata verdiği önem bir kez daha gözler önüne serilecek. Ücretsiz olarak gerçekleştirilecek konser için tüm vatandaşlar davet edildi.
Uşak Maarif Orkestrası Yıl Sonu Konseri, 25 Haziran 2026 Perşembe günü saat 20.30’da Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek. Öğretmenlerin ve öğrencilerin sahne performanslarıyla unutulmaz bir müzik gecesi yaşatması hedefleniyor.





