Uşak Diş Hekimleri Odası Başkanı Dt. Ayşe Özgül Sarıca, kentte yeni hizmet vermeye başlayan Özel Fatih Karaaslan Polikliniği ile Özel YG Dent Polikliniği'ni ziyaret ederek meslektaşlarına hayırlı olsun dileklerini iletti. İlk olarak Özel Fatih Karaaslan Polikliniği'ni ziyaret eden Sarıca, Doç. Dr. Fatih Karaaslan, Uzm. Dt. Merve Korucu, Dt. Kamile Canbulat, Dt. Kerime Şeyma Şahin ve Dt. Rana Coşar ile bir araya geldi. Ziyarette yeni polikliniğin hayırlı olması temennisinde bulunulurken, Uşak Diş Hekimleri Odası tarafından açılış hediyesi olarak poliklinik adına TEMA Vakfı'na üç adet fidan bağışı yapıldı.

Özel Yg Dent

Daha sonra Özel YG Dent Polikliniği'ni ziyaret eden Sarıca, Dt. Münevver Cabar ve Dt. Yaren Can Ceylan'a yeni çalışma hayatlarında başarılar diledi. Bu ziyaret kapsamında da poliklinik adına TEMA Vakfı'na üç adet fidan bağışında bulunuldu. Uşak Diş Hekimleri Odası tarafından yapılan açıklamada, meslektaşların yeni çalışma hayatlarında başarılı, verimli ve bol kazançlı bir dönem geçirmeleri temennisinde bulunulurken, doğaya katkı sağlamak amacıyla gerçekleştirilen fidan bağışlarının da sürdürüleceği belirtildi.

Muhabir: HABER MERKEZİ