Uşak Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından Musiki Derneği ve Uşak Kent Orkestrası iş birliğiyle düzenlenen konser, Atapark’ta yoğun katılımla gerçekleştirildi. Şef Engin Büyükarslan’ın yönetimindeki konser, müzikseverlere keyifli bir yaz akşamı yaşattı. Atapark’ı dolduran vatandaşlar, seslendirilen eserlerle müzik dolu bir gece geçirdi. Konser boyunca sahnelenen performanslar büyük beğeni toplarken, katılımcılar zaman zaman eserlere eşlik ederek etkinliğe renk kattı.
Uşak Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, sanatın birleştirici gücüne vurgu yapılarak etkinliğe ilgi gösteren vatandaşlara teşekkür edildi. Açıklamada, “Sanatsever halkımızın yoğun ilgisi ve katılımıyla şarkılarımız geceyi aydınlattı. Bizleri bu anlamlı gecede yalnız bırakmayan tüm kıymetli hemşehrilerimize teşekkür ediyoruz” ifadelerine yer verildi. Kültür ve sanat etkinliklerinin yıl boyunca devam edeceğini belirten belediye yetkilileri, Uşaklıları önümüzdeki dönemde gerçekleştirilecek yeni programlara da davet etti.






