A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2026 FIVB Voleybol Milletler Ligi'nin ikinci haftasında Polonya'nın Gliwice kentinde oynanan ikinci maçta ev sahibi Polonya'ya 3-2 mağlup oldu. Büyük çekişmeye sahne olan mücadelede Filenin Efeleri, güçlü rakibi karşısında son sete kadar direnmesine rağmen sahadan mağlubiyetle ayrıldı. PreZero Arena'da oynanan karşılaşmanın ilk setini 28-26 kazanarak maça iyi başlayan milliler, ikinci ve üçüncü setleri 25-19 ve 25-21 kaybedince geriye düştü. Dördüncü sette yeniden oyuna ağırlığını koyan Ay-yıldızlı ekip, bu bölümü 25-19 kazanarak skoru 2-2'ye getirdi. Karar setinde ise Polonya üstünlüğünü koruyarak seti 15-11, maçı da 3-2 kazandı.
Yaklaşık 140 dakika süren mücadelede ortaya koyduğu performansla alkış toplayan Filenin Efeleri, ikinci hafta etabındaki mücadelesine ara vermeden devam edecek. A Milli Erkek Voleybol Takımı, bugün (27 Haziran Cumartesi) TSİ 21.30'da Arjantin ile karşı karşıya gelecek. Ay-yıldızlıların üçüncü grup mücadelesi TRT Spor Yıldız ve S Sport ekranlarından canlı yayınlanacak.
Milliler, Polonya etabındaki son maçını ise 28 Haziran Pazar günü TSİ 17.30'da Belçika'ya karşı oynayacak. Filenin Efeleri, kalan iki karşılaşmadan alacağı sonuçlarla Milletler Ligi'nde üst sıralara tırmanmayı hedefliyor. (Kaynak: TVF)





