Uşak İl Müftüsü Mesut Harmancı, Muharrem ayı dolayısıyla Uşak Cemevi'ni ziyaret ederek Cemevi Dedesi Nazmi Aydedeoğlu ve Cemevi Dernek Başkanı ile bir araya geldi. Gerçekleştirilen ziyarette cemevinde yürütülen hizmetler, cem ibadetleri ve yıl boyunca sürdürülen faaliyetler hakkında bilgi alan Müftü Harmancı, farklı inanç ve kültürel değerlerin karşılıklı saygı, hoşgörü ve anlayış çerçevesinde yaşatılmasının toplumsal birlik açısından büyük önem taşıdığını ifade etti.
Ziyaretin sonunda İl Müftüsü Mesut Harmancı, gösterdikleri misafirperverlik dolayısıyla Cemevi Dedesi Nazmi Aydedeoğlu ile cemevi yöneticilerine teşekkür ederek, Muharrem ayının Uşak'a, ülkeye ve tüm İslam âlemine hayırlar getirmesi temennisinde bulundu.