Uşak İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde, Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen Oku-Yorum Projesi kapsamında düzenlenen kitap tahlili ve istişare toplantılarının bu eğitim öğretim yılındaki son buluşması gerçekleştirildi. İl Milli Eğitim Müdürü Halil Yücel'in katılımıyla düzenlenen programa, Din Öğretiminden Sorumlu Şube Müdürü Ahmet Aydın ile öğretmenler iştirak etti. Toplantıda, düşünce ve edebiyat dünyasına önemli katkılar sunan iki eser ele alınarak kapsamlı değerlendirmelerde bulunuldu.

Oku YorumKatılımcılar, İbrahim Kalın tarafından kaleme alınan "Heidegger'in Kulübesi" ile Wadah Khanfar imzalı "İlk Bahar" adlı eserler üzerine görüş alışverişinde bulundu. Eserlerde işlenen düşünsel, kültürel ve toplumsal temalar farklı bakış açılarıyla değerlendirilirken, öğretmenler kitaplar üzerinden fikirlerini paylaşma imkânı buldu. Toplantıda ayrıca eğitim öğretim yılı boyunca yürütülen okuma faaliyetleri de değerlendirilerek Oku-Yorum Projesi'nin öğretmenlerin kişisel ve mesleki gelişimine sağladığı katkılar ele alındı.

Okuyorumİl Milli Eğitim Müdürü Halil Yücel, okuma kültürünün yaygınlaştırılması, düşünce dünyasının zenginleştirilmesi ve öğretmenler arasında bilgi paylaşımının artırılmasını hedefleyen projenin eğitim camiası açısından önemli kazanımlar sunduğunu belirtti. Program, yıl boyunca projeye katkı sağlayan öğretmenlere teşekkür edilmesi ve yeni eğitim öğretim döneminde gerçekleştirilecek faaliyetlere ilişkin temennilerin paylaşılmasıyla sona erdi.

Muhabir: HABER MERKEZİ