Manşet

Milletvekili Güneş, Sayıştay Başkanlığı Seçiminde Oyunu Kullandı

AK Parti Uşak Milletvekili Dr. İsmail Güneş, Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu'nda gerçekleştirilen Sayıştay Başkanlığı seçiminde oyunu kullandı. Güneş, yeniden başkan seçilen Metin Yener'i tebrik ederek görevinde başarılar diledi.

AK Parti Uşak Milletvekili Dr. İsmail Güneş, Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu'nda gerçekleştirilen Sayıştay Başkanlığı seçimine katılarak oyunu kullandı. Genel Kurul'da yapılan oylamanın ardından mevcut Sayıştay Başkanı Metin Yener yeniden bu göreve seçildi.

Seçimin ardından sosyal medya hesabından açıklamada bulunan Milletvekili Güneş, "TBMM Genel Kurulumuzda Sayıştay Başkanlığı seçimi için oyumuzu kullandık. Sayıştay Başkanlığına yeniden seçilen Sayın Metin Yener'i tebrik ediyor, görevinde muvaffakiyetler diliyorum." ifadelerini kullandı.

Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde gerçekleştirilen seçimle birlikte Sayıştay Başkanlığı görevine yeniden getirilen Metin Yener'in yeni dönemde de kurumun çalışmalarını sürdüreceği belirtildi.