AK Parti Uşak Milletvekili Dr. İsmail Güneş, Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu'nda gerçekleştirilen Sayıştay Başkanlığı seçimine katılarak oyunu kullandı. Genel Kurul'da yapılan oylamanın ardından mevcut Sayıştay Başkanı Metin Yener yeniden bu göreve seçildi.
Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde gerçekleştirilen seçimle birlikte Sayıştay Başkanlığı görevine yeniden getirilen Metin Yener'in yeni dönemde de kurumun çalışmalarını sürdüreceği belirtildi.