Uşak, Türkiye triatlon tarihinde bir ilke ev sahipliği yaptı. Türkiye Triatlon Federasyonu tarafından düzenlenen 2. Bölge 2. Etap Duatlon Müsabakası, ilk kez Uşak Atapark'ta gerçekleştirildi. İzmir, Manisa, Aydın ve Balıkesir'den gelen yüzlerce sporcu, koşu-bisiklet-koşu etaplarından oluşan duatlon yarışlarında dereceye girebilmek için mücadele etti. Gün boyu süren organizasyon, hem sporcuların performansına hem de sporseverlerin yoğun ilgisine sahne oldu.

Usim 1Müsabakaların ardından düzenlenen ödül törenine Uşak Belediye Başkan Yardımcısı Gökhan Teper ile CHP Uşak Belediye Meclis Üyesi Emre Karslı katıldı. Dereceye giren sporculara ödüllerini takdim eden protokol üyeleri, organizasyonda mücadele eden tüm sporcuları tebrik etti. Uşak Belediyesi Spor İşleri Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, organizasyonun Uşak'ın spor kenti kimliğini güçlendirmesi açısından önemli bir adım olduğu vurgulandı. Açıklamada, organizasyonun hayata geçirilmesinde emeği bulunan Türkiye Triatlon Federasyonu yetkililerine, teknik ekibe, görevli personele ve tüm sporculara teşekkür edildi.

Usim 2

Muhabir: HABER MERKEZİ