Goodyear ve Sultantur’dan Dijital Filo İş Birliği
Goodyear ve Sultantur’dan Dijital Filo İş Birliği
İçeriği Görüntüle

Roche İlaç Türkiye, stratejik yapılanma sürecinde önemli bir atama gerçekleştirdi. Özge Birişik, Roche İlaç Türkiye İletişim Lideri olarak göreve başladı. Birişik, yeni görevinde kurumsal iletişim, iç iletişim, medya ilişkileri ve kurumsal sosyal sorumluluk projeleri başta olmak üzere tüm iletişim süreçlerinden sorumlu olacak. Ayrıca Roche’un “Hastaların yarınki ihtiyaçlarına bugünden çözüm üretiyoruz” vizyonuna paralel olarak iletişim stratejilerinin geliştirilmesine liderlik edecek.

Roche’un İletişim Stratejisine Yeni Bir Bakış

Roche İlaç Türkiye, güçlü kurumsal iletişim yapısını geliştirme hedefiyle ilerlerken, Birişik’in deneyimiyle markanın hasta odaklı iletişim yaklaşımını daha da ileri taşımayı planlıyor. Yeni atama, şirketin hem iç iletişim hem de dış paydaş ilişkilerinde sürdürülebilir etki yaratma hedefinin bir parçası olarak değerlendiriliyor.

Özge Birişik Kimdir?

İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde Ekonomi ile Medya ve İletişim bölümlerinden mezun olan Özge Birişik, kariyerine Bahçeşehir Üniversitesi’nde İletişim Koordinatörü olarak başladı. Yüksek lisansını Koç Üniversitesi Uluslararası İlişkiler bölümünde tamamladıktan sonra, NTV ve Star TV gibi önde gelen medya kuruluşlarında haber muhabiri ve sunucu olarak yedi yıl görev yaptı. Sağlık sektörüne 2017 yılında Eli Lilly and Company’de adım atan Birişik, burada Kıdemli İletişim Lideri olarak çalıştı.

Lilly Türkiye’nin kurumsal iletişim çalışmalarını yürütürken, Ortadoğu ve Türkiye (META) Bölgesi iletişim stratejilerine de aktif katkı sundu.

Roche İlaç Türkiye’den Güçlü Kadro Hamlesi

Bu atama ile Roche İlaç Türkiye, hem sağlık iletişimi hem de medya alanındaki deneyimiyle dikkat çeken bir ismi ekibine kazandırmış oldu. Birişik’in liderliğinde Roche’un yenilikçi, güven temelli ve insan odaklı iletişim stratejilerini daha geniş kitlelere ulaştırması hedefleniyor.

Muhabir: HABER MERKEZİ