Uşak Gençlik Merkezi, yaz dönemini kendini geliştirerek değerlendirmek isteyen gençler için yeni kurs kayıtlarını başlattı. Gençlerin ilgi alanlarına göre yeni beceriler kazanmasını ve yeteneklerini geliştirmesini amaçlayan kurslar için başvurular Uşak Gençlik Merkezi'nde yapılacak. Farklı branşlarda düzenlenecek eğitim programlarıyla katılımcılar hem yeni hobiler edinecek hem de kişisel gelişimlerine katkı sağlayacak.

Gençlik Merkezi tarafından yapılan duyuruda, kursların 1 Temmuz'da başlayacağı belirtilirken, gençler başvuru işlemlerini Uşak Gençlik Merkezi'ne giderek gerçekleştirebilecek. Yetkililer, yaz tatilini verimli geçirmek isteyen tüm gençleri kurslara katılmaya davet ederek, eğitim programlarının sosyal, kültürel ve kişisel gelişime katkı sunacak içeriklerle hazırlandığını ifade etti.

Muhabir: HABER MERKEZİ