Uşak İl Sağlık Müdürlüğü, Özel Güvenlik Haftası dolayısıyla anlamlı bir buluşmaya ev sahipliği yaptı. İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Tarık Acar, müdürlük ve bağlı sağlık tesislerinde görev yapan özel güvenlik personelleriyle bir araya gelerek haftalarını kutladı. Gerçekleştirilen programa Destek Hizmetleri Başkanı Fahrettin Bilek ile özel güvenlik görevlileri katıldı. Sağlık hizmetlerinin kesintisiz ve güvenli şekilde yürütülmesinde önemli bir sorumluluk üstlenen güvenlik personelleriyle sohbet eden Doç. Dr. Tarık Acar, görevlerini büyük bir özveriyle yerine getiren çalışanlara teşekkür etti.
İl Sağlık Müdürü Acar, Güvenlik Personeliyle Bir Araya Geldi
Uşak İl Sağlık Müdürlüğü’nde Özel Güvenlik Haftası kapsamında düzenlenen programda, İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Tarık Acar, sağlık tesislerinde görev yapan özel güvenlik personelleriyle bir araya gelerek emekleri için teşekkür etti.
Bunlar da ilginizi çekebilir