Uşak İl Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde, Din Öğretimi Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen Oku-Yorum Projesi kapsamında düzenlenen kitap tahlili ve istişare toplantılarının bu eğitim öğretim yılındaki son buluşması gerçekleştirildi. İl Milli Eğitim Müdürü Halil Yücel'in katılımıyla düzenlenen programa, Din Öğretiminden Sorumlu Şube Müdürü Ahmet Aydın ile öğretmenler iştirak etti. Toplantıda, düşünce ve edebiyat dünyasına önemli katkılar sunan iki eser ele alınarak kapsamlı değerlendirmelerde bulunuldu.
Oku-Yorum Projesi Uşak'ta Sezonu Tamamladı
Uşak İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde yürütülen Oku-Yorum Projesi kapsamında gerçekleştirilen kitap tahlili ve istişare toplantılarının 2025-2026 eğitim öğretim yılındaki son oturumu yapıldı.
Bunlar da ilginizi çekebilir