Uşak Belediyesi, zorlu görev koşullarında çalışan itfaiye personelinin psikolojik dayanıklılığını artırmaya yönelik eğitim çalışmalarına devam ediyor. Bu kapsamda Uşak Belediye İtfaiye Müdürlüğü'nde görev yapan personele, Psikolog Büşra Türkmen ve Zeynep Sargın tarafından eğitim verildi. Programda, afet ve acil durumlarda görev yapan personelin karşılaştığı stres, travmatik olaylarla baş etme yöntemleri, psikolojik dayanıklılık ve ekip içi iletişim konularında bilgilendirme yapıldı.
Belediye yetkilileri, itfaiye ekiplerinin yalnızca fiziksel değil, ruhsal açıdan da güçlü olmasının hizmet kalitesi açısından büyük önem taşıdığına dikkat çekerek, personelin mesleki ve kişisel gelişimine katkı sağlayacak eğitimlerin sürdürüleceğini belirtti. Uşak Belediyesi'nden yapılan açıklamada, "Her olaya hazır, her koşulda güçlüyüz. Zorlu görevlerin görünmeyen yüküne karşı personelimize yönelik eğitimlerimiz aralıksız devam ediyor" ifadelerine yer verildi.



