Manşet

Uşak Diş Hekimleri Odası, Başkanlar Konseyi Toplantısı'nda Temsil Edildi

Türk Dişhekimleri Birliği Başkanlar Konseyi Toplantısı'na katılan Uşak Diş Hekimleri Odası Başkanı Dt. Ayşe Özgül Sarıca ile Genel Sekreter Dt. Tülin Türkmen, mesleğin güncel sorunları ve çözüm önerilerinin ele alındığı oturumlarda görüş alışverişinde bulundu.

Türk Dişhekimleri Birliği tarafından 23–24 Haziran 2026 tarihlerinde Ankara'da düzenlenen Başkanlar Konseyi Toplantısı'na Uşak Diş Hekimleri Odası da katılım sağladı. Toplantıda Uşak Diş Hekimleri Odası'nı Oda Başkanı Dt. Ayşe Özgül Sarıca ile Genel Sekreter Dt. Tülin Türkmen temsil etti. Türkiye'nin farklı illerinden oda başkanları ve yöneticilerinin bir araya geldiği toplantıda, diş hekimliği mesleğinin güncel sorunları, çözüm önerileri ve mesleki gelişime yönelik başlıklar kapsamlı şekilde değerlendirildi.

Başkanlar Konseyi'nde ayrıca diş hekimliği mesleğinin geleceğine ilişkin görüş alışverişinde bulunulurken, meslektaşların ortak talepleri ve önerileri de gündeme taşındı. Mesleki dayanışmanın güçlendirilmesi ve sağlık hizmetlerinin daha etkin yürütülmesine yönelik yapılabilecek çalışmalar üzerinde duruldu. Uşak Diş Hekimleri Odası yetkilileri, toplantının hem mesleğin geleceğine ilişkin yol haritasının belirlenmesi hem de oda başkanları arasında ortak çalışma kültürünün geliştirilmesi açısından önemli bir platform olduğunu belirtti.